Home » Cont Profesor » Cont Profesor – Taskboard »
– Adresa de email nu este obligatorie. In cazul in care nu introduceți o adresă de email, notificările pe email nu vor fi trimise la respectivul utilizator
Pentru a adăuga un utilizator nou, trebuie să fiți administrator.
Administrator: Profesor – rol de administrator, acces la orice,
Gestionar: Un alt profesor sau elev, care poate crea proiecte de echipă, dar nu poate modifica setările aplicației,
Utilizator: Elev – participă la orice proiect in care este desemnat, poate crea numai proiecte private.
În Taskboard, fiecare utilizator poate fi membru al unuia sau mai multor grupuri. Un grup este ca o echipă sau o organizație.
Numai administratorii pot crea grupuri noi și pot atribui utilizatori.
Grupurile pot fi gestionate din Gestionare utilizator> Vizualizare toate grupurile . De acolo, puteți crea grupuri și atribui utilizatori.
Fiecare manager de proiect poate autoriza accesul la un set de grupuri din pagina de permisiuni a proiectului.