Skip to content
Home » Cont Profesor » Cont Profesor – Taskboard » Cont Profesor – Taskboard – Proiecte

Cont Profesor – Taskboard – Proiecte

Tipuri de proiecte

Există două tipuri de proiecte:

Tip Descriere
Proiect de echipă Proiect cu managementul utilizatorilor și al grupului
Proiect personal Proiect care aparține unei singure persoane, nu există gestionarea utilizatorilor
  • Doar administratorii și managerii de aplicații pot crea proiecte de echipă.
  • Proiectele personale pot fi create de oricine.

Crearea de proiecte

Taskboard poate gestiona mai multe proiecte.

Crearea de proiecte pentru mai mulți utilizatori

  • Numai administratorii și managerii pot crea aceste proiecte
  • Gestionarea utilizatorilor este disponibilă

Din tabloul de bord, faceți clic pe linkul Proiect nou :

Proiect nou

Crearea unui proiect personal

  • Oricine poate crea un proiect personal
  • NU există gestionarea utilizatorilor
  • Numai proprietarul și administratorii pot accesa proiectul

Din tabloul de bord, faceți clic pe linkul Proiect personal nou .

Crearea de proiecte dintr-un alt proiect

Când creați un proiect nou, puteți alege să duplicați proprietățile unui alt proiect:

  • Permisiuni
  • Acțiuni
  • Benzi de înot
  • Categorii
  • Sarcini

Editarea proiectelor

Proiectele pot fi modificate oricând.

Pentru a redenumi un proiect, trebuie doar să faceți clic pe linkul intitulat „Editați proiectul” din stânga.

Modifică proiect

  • Data de începere și data de încheiere sunt folosite pentru a genera graficul Gantt al proiectului.
  • Descrierea este vizibilă ca un tooltip pe tablă și pe pagina de listare a proiectelor.
  • Administratorii și administratorii de proiecte pot converti un proiect personal într-un proiect cu mai mulți utilizatori schimbând caseta de selectare „Proiect personal”.
  • De asemenea, puteți converti un proiect cu mai mulți utilizatori într-un proiect personal.

Notă: Când faceți un proiect personal, toți utilizatorii existenți vor avea în continuare acces la proiect. Trebuie să ajustați lista de utilizatori în funcție de nevoile dvs.

Eliminarea proiectelor

Pentru a elimina un proiect, trebuie să fiți managerul proiectului sau administrator.

Mergeți la „Setările proiectului” , iar din meniul din stânga, în partea de jos, alegeți „Șterge” .

Șterge proiect

Eliminarea unui proiect elimină toate sarcinile care aparțin acestui proiect.

Fiecare proiect este izolat de alte proiecte. Accesul la proiect trebuie permis de către proprietarul proiectului.

Fiecare utilizator și fiecare grup poate avea un rol diferit atribuit. Există 3 tipuri de roluri pentru proiecte:

  • Manager de proiect
  • Membru al proiectului
  • Project Viewer

Doar administratorii au acces la toate.

Atribuțiile de roluri sunt vizibile în Setări proiect> Permisiuni

Proiectele personale nu pot defini permisiuni.

Roluri de proiect personalizate

Puteți crea roluri de proiect personalizate pentru a aplica un set de restricții specifice persoanelor care aparțin acestui rol. Aceste roluri personalizate sunt definite pentru fiecare proiect.

Un rol personalizat moștenește de la rolul de membru al proiectului. De exemplu, poate doriți să creați un rol personalizat pentru a forța pe cineva să urmeze un proces. Puteți avea un grup de persoane cărora li se permite să mute sarcini numai din coloana „Lucrare în curs” în coloana „Terminat”.

Restricții disponibile

  • Restricții de proiect:
    • Crearea sarcinilor nu este permisă
    • Închiderea sau deschiderea unei sarcini nu este permisă
    • Nu este permisă mutarea unei sarcini
  • Restricții ale coloanelor:
    • Crearea sarcinilor este permisă numai pentru o anumită coloană
    • Crearea activității este blocată numai pentru o anumită coloană
    • Închiderea sau deschiderea unei sarcini este permisă numai pentru o anumită coloană
    • Închiderea sau deschiderea unei sarcini este blocată numai pentru o anumită coloană
  • Mutarea sarcinilor numai între coloanele specificate